Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft om gebruik te maken van de diensten van Patientline. U leest hier meer over de verschillende mogelijkheden voor aanmelden, afmelden of het doorgeven van een verhuizing binnen de zorginstelling. Wilt u weten hoe de telefonie of het internet werkt? Ook dat leest u op deze pagina.

AANMELDEN PER SMS

Patientline heeft een nieuwe manier van aanmelden en betalen voor diensten geïntroduceerd. Door het versturen van een SMS kunt zich van ‘s ochtends 05.00 tot ’s avonds 23.00 uur aan- en afmelden en een eventuele verhuizing doorgeven. Wij maken hierbij gebruik van onze partner Microincasso.

 

KLIK HIER VOOR AANMELDEN PER SMS

AANMELDEN DOOR TE BELLEN

Wilt u liever persoonlijk contact met een van onze medewerkers, dan kan dat ook. U neemt de telefoon die naast het bed staat en drukt op “9”. Vrijwel direct neemt een medewerker van ons Customer Care Center de telefoon op en vraagt u van welke diensten u gebruik wenst te maken. Na uw NAW-gegevens en uw rekeningnummer te hebben opgenomen volgt directe activering van de gewenste faciliteiten.

De openingstijden van ons Customer Care Center zijn :

maandag t/m vrijdag : 09.30 – 20.00 uur

Zaterdag :  10.00 – 16.00 uur

Zon- en feestdagen :  12.00 – 16.00 uur

Afmelden

Als u weet wanneer u weer naar huis mag, kunt u met dezelfde procedure uw afmelding in orde maken. Een paar dagen na thuiskomst treft u een overzicht van de gemaakte kosten per e-mail of op uw deurmat. Zo eenvoudig heeft Patientline het gebruik van moderne faciliteiten gemaakt.

Op uw afschrift staat de volgende informatie vermeld:

Microincasso

Betaling TV/TEL in ziekenhuis

www.patientline.nl of 088-0186400

KLIK HIER VOOR AFMELDEN PER SMS

Verhuizing doorgeven

Ook verhuizen binnen het ziekenhuis is simpel te regelen.

Door uw nieuwe locatienummer te SMS’en naar 9922 worden de gehuurde diensten op uw oude locatie uitgeschakeld, en worden deze diensten op uw nieuwe locatie ingeschakeld.

Hoe werkt het gebruik van de telefoon en het internet?

KLIK HIER VOOR INZAGE IN UW FACTUUR

Telefonie

Het gebruik van onze televisies en telefoons is beschreven op het informatiekanaal van Patientline op de tv. De afstandsbediening is een eenvoudig exemplaar waarmee de zenderkeuze kan worden gemaakt en het geluid kan worden geregeld. Ook de telefoon is makkelijk te bedienen. Voor het bellen buiten het ziekenhuis dient eerst de “0“ te worden ingetoetst en daarna het te kiezen nummer. Verdere bediening is zoals u thuis gewend bent.

Internet

De mogelijkheden van Internet zijn aangepast voor gebruik binnen een zorgomgeving. Internet kunt u gebruiken als informatiebron voor actualiteiten, als databank en voor entertainment. Er liggen wel enkele beperkingen in toegang tot bepaalde websites en downloaden van bestanden vanwege de beschermde omgeving binnen de zorginstelling.

Contact

Contact

Voor vragen over de factuur, klachten of storingen kunt u de informatie op het informatiekanaal van uw TV raadplegen. U kunt ons ook telefonisch bereiken via:

Vanuit het ziekenhuis: via de sneltoets op uw telefoon
Buiten het ziekenhuis: +31 (0) 88 0186400, optie 1
Vanuit het buitenland: +31-20-7940806

Op onze diensten zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing.
U kunt onze voorwaarden opvragen door hier te klikken.